سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ |۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 9, 2024
حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم در هیئت خادم الرضا(ع)

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) قم گفت: هیئت ها می توانند توشه معنوی، فکری، بصیرتی و اخلاقی یکسال جوانان را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) قم اظهار کرد: در این هیئت حضور یافته ام تا فرارسیدن ماه محرم ماه سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به همه مردم ایران و همه شیعیان و مسلمانان جهان و همه آزادگان جهان به خصوص به جوانان تسلیت عرض کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: هیئت خادم الرضا(ع) در بین همه هیئت هایی که ما آشنا هستیم و سر می زنیم از یک جهت رتبه اول را دارد و آن هم حضور جوانان و نوجوانان دختر و پسر است که این امتیاز بسیار بزرگی برای این هیئت است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم ادامه داد: بعضی ها به خاطر همین مسائلی که در انتخابات پیش آمد نگران بودند که روز اعلام نتیجه انتخابات شب اول محرم است و چه می شود و نکند خدایی نکرده حرمت ماه محرم شکسته شود اما من به آن ها گفتم که نگران نباشید و همین جوانانی که در خیابان ها هستند شب اول محرم سیاه می پوشند و همین اتفاق هم افتاد.

وی بیان داشت: ایران کشور اهل بیت(ع) و کشور امام حسین(ع) است و به قول شهید بزرگوار سردار دل ها سپهبد سلیمانی، «ما ملت امام حسین هستیم» و حالا در این مجلس وقتی شرکت می کنیم، می بینیم که بوی محرم یکسال کار دشمن در فضای مجازی و یکسال شایعه پراکنی و دروغ پردازی و اشاعه فساد برای انحراف جوانان ما را شستشو می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی با بیان اینکه امام حسین(ع) سرمایه عظیمی برای ماست اظهارداشت: سرمایه دار این سرمایه هیئت ها هستند که باید قدر این سرمایه عظیم را بدانیم و از آن حداکثر بهره برداری را داشته باشیم و کاری کنیم که با حضور جوانان در این ده شب و سینه زنی ها و اشک هایی که می ریزند، توشه ای هم از این مجالس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت ها می توانند توشه معنوی، فکری، بصیرتی و اخلاقی یکسال جوانان را فراهم کنند و من هم از همه عزاداران و عزیزان و دست اندرکاران خواهر و برادر که در برگزاری عزای امام حسین(ع) در هیئت ها بویژه هیئت خادم الرضا(ع) زحمت می کشند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha